Pagalba Pirkimas tiesiai iš Electrolux
Rekomenduojami straipsniai Pirkimas tiesiai iš Electrolux
- Kokie galimi pristatymo būdai?
- Kur galiu rasti priedus ir atsargines dalis?
- Kaip grąžinti prekę?
- Kaip galiu pakeisti sąskaitos faktūros informaciją / ar galiu išrašyti sąskaitą faktūrą įmonei?
- Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę, bet nerandu kvito?
- Kas įtraukta į mano garantiją?
- Negaliu užbaigti mokėjimo, ką man daryti?
- Kokiais mokėjimo būdais galiu naudotis?
- Kaip ir kada galiu susisiekti dėl pagalbos?
- Kiek laiko reikia laukti, kad būtų grąžintas mokėjimas, atliktas kredito kortele?
Ieškokite pagalbos mūsų straipsniuose
Ieškoti patarimų
Pristatymas ir grąžinimas
Laukiate pristatymo? Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie užsakymų planavimą, gavimą ir grąžinimą.
Klientų aptarnavimas
Turite klausimų ar atsiliepimų apie savo pirkinius? Mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai padės.
Montavimas ir aptarnavimas
Reikia pagalbos montuojant naują prietaisą? Atsakymai į Jūsų klausimus apie paslaugas ir garantijas.
Užsakymas
Pasigedote užsakymo patvirtinimo arba ieškote informacijos apie pristatymo būseną? Raskite informaciją, kaip elgtis toliau.
Mokėjimas ir atsiskaitymas
Atsakymai į klausimus apie mokėjimą ir sąskaitas faktūras, įskaitant atsiskaitymą ir operacijų saugumą.
Atliekų tvarkymas
Nusprendėte išmesti buitinį prietaisą? Raskite informacijos, kaip atsakingai tai padaryti.
Tvarumas
Sužinokite daugiau, ką Electrolux ir tvarumas turi bendro.