Pagalba Mokėjimas ir atsiskaitymas
Atsakymai į klausimus apie mokėjimą ir sąskaitas faktūras, įskaitant atsiskaitymą ir operacijų saugumą.
- Ar galiu atlikti mokėjimą įmonės kortele?
- Ar mokėjimo operacijos saugios?
- Kada bus nuskaičiuota suma nuo kredito kortelės?
- Kaip galiu gauti sąskaitos faktūros kopiją?
- Kaip galiu pakeisti sąskaitos faktūros informaciją / ar galiu išrašyti sąskaitą faktūrą įmonei?
- Kiek laiko reikia laukti, kad būtų grąžintas mokėjimas, atliktas kredito kortele?
- Kokiais mokėjimo būdais galiu naudotis?
- Man reikia PVM kvito. Ar įmanoma jį gauti?
- Negaliu užbaigti mokėjimo, ką man daryti?
- Noriu sužinoti daugiau apie gaminį, kurį norėčiau užsisakyti, kaip tai padaryti?
Pristatymas ir grąžinimas
Laukiate pristatymo? Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie užsakymų planavimą, gavimą ir grąžinimą.
Klientų aptarnavimas
Turite klausimų ar atsiliepimų apie savo pirkinius? Mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai padės.
Montavimas ir aptarnavimas
Reikia pagalbos montuojant naują prietaisą? Atsakymai į Jūsų klausimus apie paslaugas ir garantijas.
Užsakymas
Pasigedote užsakymo patvirtinimo arba ieškote informacijos apie pristatymo būseną? Raskite informaciją, kaip elgtis toliau.
Atliekų tvarkymas
Nusprendėte išmesti buitinį prietaisą? Raskite informacijos, kaip atsakingai tai padaryti.
Tvarumas
Sužinokite daugiau, ką Electrolux ir tvarumas turi bendro.