Kaip galiu aktyvuoti garantiją naujam daiktui, įsigytam tiesiogiai iš „Electrolux“?

Naujausi 2024-04-05 15:47

Problema

Kaip galiu pratęsti garantiją naujai prekei, įsigytai tiesiai iš „Electrolux“?

Taikoma

  Tiesiogiai iš „Electrolux“ įsigytiems prietaisams.

Sprendimas

Norėdami užregistruoti prietaisą:


Norėdami užregistruoti prietaisą garantijai, spustelėkite čia, skambinkite telefonu +37052049050 arba rašykite el. paštu eparduotuve@electrolux.com.



Rekomenduojame užregistruoti prietaisą, kad galėtume jums atsiųsti retai pasitaikantį saugos pranešimą, sutaupytumėte laiko, jei jums reikėtų su mumis susisiekti, taip pat galite pasirinkti el. pašto pranešimus apie gaminius, renginius, pasiūlymus ir paslaugas.  


Visą informaciją apie tai, kaip naudojame jūsų duomenis, rasite mūsų pareiškime apie privatumo apsaugą.