Kas įtraukta į mano garantiją?

Naujausi 2024-04-05 15:56

Problema

Kas įtraukta į garantiją?

Sprendimas

Jei su įsigytu gaminiu kažkas negerai, vartotojas turi teisę reikalauti grąžinti pinigus, jį pataisyti arba pakeisti. Informacijos apie jūsų teises, jei gaminys yra nekokybiškas, rasite mūsų sąlygose ir nuostatose, kurias rasite čia. Kai kuriems gaminiams taip pat taikoma pratęsta garantija – tokiu atveju gali būti taikomos atskiros sąlygos.


Garantijos privalumai (garantijos laikotarpiu);


Pataisymas


Įgaliotasis „Electrolux“ specialistas apsilankys nemokamai (taikoma dideliems prietaisams).


Atsarginės dalys 


Keičiamos dalys bus suteiktos be papildomų išlaidų.


Iškvietimo mokesčiai 


Specialisto apsilankymai yra nemokami, jei garantija padengia šį pataisymą, net jei reikia daugiau nei vieno apsilankymo (taikoma dideliems prietaisams).


Gaminio keitimas 


Jei mūsų specialistas negali sutaisyti jūsų prietaiso, už prietaiso keitimą papildomai mokėti nereikia. Naujas prietaisas bus pristatytas ir jūsų senasis prietaisas bus išvežtas. Atkreipkite dėmesį, kad garantija netaikoma ne gamintojo defektams, pvz., dėl netinkamo kliento naudojimo.


Jei reikia remonto, skambinkite mums telefonu +37052106621   arba rašykite el. paštu pagalbaLT@electrolux.com.


Išsamesnės informacijos teiraukitės mūsų aptarnavimo skyriuje pirmiau nurodytu numeriu.