Pagalba Užsakymas
Pasigedote užsakymo patvirtinimo arba ieškote informacijos apie pristatymo būseną? Raskite informaciją, kaip elgtis toliau.
- Ar galima atšaukti jau pateiktą užsakymą?
- Ar galima pakeisti jau priimtą užsakymą?
- Gavau ne tą gaminį. Ką daryti?
- Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę, bet nerandu kvito?
- Kaip galiu sužinoti apie savo užsakymo būseną?
- Kaip pateikti užsakymą?
- Kaip sužinoti, ar mano užsakymas priimtas teisingai?
- Negavau jokio užsakymo patvirtinimo, kodėl?
- Negavau užsakymo patvirtinimo el. laiško, ką daryti?
- Nepavyksta prisijungti prie savo paskyros / negautas slaptažodžio atstatymo el. laiškas.
- Pamačiau, kad užsisakiau ne tos spalvos prietaisą, kaip galėčiau pakeisti prietaisą?
- Per kiek laiko gausiu naują prekę, jei ji bus sugadinta arba netinkama?
- Persigalvojau dėl gauto gaminio. Ar galiu jį grąžinti? Kaip galiu pasinaudoti teise atsisakyti prekės?
- Prekė, kuri man buvo pristatyta, yra nepilnos komplektacijos arba trūksta priedų. Ką daryti?
- Užsakyta prekė buvo pristatyta sugadinta. Ką galiu padaryti?
Pristatymas ir grąžinimas
Laukiate pristatymo? Atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie užsakymų planavimą, gavimą ir grąžinimą.
Klientų aptarnavimas
Turite klausimų ar atsiliepimų apie savo pirkinius? Mūsų klientų aptarnavimo komanda mielai padės.
Montavimas ir aptarnavimas
Reikia pagalbos montuojant naują prietaisą? Atsakymai į Jūsų klausimus apie paslaugas ir garantijas.
Mokėjimas ir atsiskaitymas
Atsakymai į klausimus apie mokėjimą ir sąskaitas faktūras, įskaitant atsiskaitymą ir operacijų saugumą.
Atliekų tvarkymas
Nusprendėte išmesti buitinį prietaisą? Raskite informacijos, kaip atsakingai tai padaryti.
Tvarumas
Sužinokite daugiau, ką Electrolux ir tvarumas turi bendro.